Mi vár Rád, ha velünk kirándulsz:

• Szállástól – szállásig transzfer
  • Új 10 és 19 fős buszok, nagy csoportok esetén 40+ férőhelyes buszok, hűtött víz bekészítéssel, profi sofőrökkel
  • Végig magyar nyelvű (igény esetén angol, német, spanyol) idegenvezetéssel, ország, hely, kultúra és történelmi ismeretekkel….
  • A kirándulások során bőséges meleg ebéd italfogyasztással
  • Programjaink mindezt tartalmazzák: transzfer, belépők, kompjegyek, étel, ital
  • Igény esetén privát, személyre szabott kiràndulások

Neked csak költőpénzt kell magaddal hoznod, ha szeretnél szuvenír formájában hazavinni egy kis darab Mexikót!

Müller Bernadett / Mexikó Bettyvel

Instagram
„Amikor reggel azon töprengsz, hogy munkába menj, vagy pedig Mexikóba új életet kezdeni…”

Ugye ismerős ez a mém? 😉

Szerencsére nálam nem így történt, hiszen mindig olyan területen dolgoztam, amit szerettem is.

Mexikóval 2001-ben találkoztam először és mondhatni első látásra szerelem volt. Az immáron több mint 30 éve az Amerikai Egyesült Államokban élő nővérkémet és mexikói származású sógoromat látogattuk meg édesapámmal és egy spontán ötlet által vezérelve leautókáztunk Mexikóba, a Csendes-óceán partjára. Akkor azt mondtam, hogy én itt fogok élni…persze senki nem vett komolyan…akkor még. Majd ebben az évben megismertem volt férjemet, gyermekem apját, aki családjával diplomataként 12 évet élt korábban Mexikóban, ugyanis édesapja volt Mexikóvárosban a konzul. A nagy családi ebédeknél folyamatosan a mexikói élményeket, történeteket hallgattam és még jobban tudtam, hogy itt a helyem. Szerencsére gyermekem apja is szeretett volna visszaköltözni, így 2016-ban léptük meg az országváltást, az akkor 9 éves fiúnkkal.

Később egy rövid időre hazajöttünk Magyarországra, de 2020-ban a Covid elején a fiammal visszaköltöztünk Mexikóváros közelébe. Korábbi szakmáimból egyenesen következett, hogy emberekkel fogok foglalkozni és sokat fogok beszélni…;)

Otthon egy kreatív marketing ügynökségnek voltam társtulajdonosa, több évig egy magazinnak főszerkesztője és mellette egy üzleti szervezetnek a budapesti fejlesztési és építési igazgatója (BNI Hungary). Talán itt fejlődtem és tanultam a legtöbbet, hiszen különböző konferenciákon, üzleti rendezvényeken voltam előadó, műsorvezető, értékesítési és üzletfejlesztési tréningeken oktattam. Mivel mindig is szerettem megismerni különböző országok, népek kultúraját, történelmét, így természetes, hogy Mexikóba is beleástam magam. Majd az internet világa összehozott egy szintén több éve itt élő és hivatalos idegenvezetőként dolgozó társasággal (6 és 15 éve), akikkel mostanra már egy csapatot alkotunk, sógornőm pedig a magyarországi Mexikói Nagykövetségen, mint nagyköveti asszisztens tevékenykedik, így profi háttérrel és „legénységgel” várjuk az ide érkező utasokat.

Szerelmünk és szenvedélyünk Mexikó és ezt szeretnénk átadni Nektek!